Betalingsbetingelser

Frakt

Privatkunder:

  • Bestillinger over Kr. 500.- sendes fraktfritt.
  • Alle ordre sendes med PostNord. Ved betaling vil beløpet bli belastet først når varen sendes. I mellomtiden reserveres beløpet hos kortutsteder.

.

Forhandlere:

  • Egne fraktavtaler gjelder her.
  • Alle ordre sendes med PostNord. Faktura sendes på epost eller gjennom EHF.

.

Priser

Privatkunder:

Alle priser er i norske kroner og vises med 25% moms. Porto er spesifisert i handlevognfunksjonen.

Forhandlere:

Alle priser er i norske kroner og vises uten 25% moms. Frakt vil tilkomme.

Betaling
Hos oss kan du betale med Visa, MasterCard og Vipps.

Terrigeno garanterer selvfølgelig at varene blir levert, eller den opprinnelige transaksjonen refundert om kunden ønsker endringer eller kansellering av bestillingen. Etter leveringsdato gjelder 14 dager full angrefrist for privatkunder.

Gebyrer
Eventuelle gebyrer kommer frem under handleprosessen. (bortsett fra frakt for forhandlere)

Ordre
Mottatt ordre er bindene. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

.

Reklamasjoner
Reklamasjoner må skje innen 8 dager fra fakturadato via kontaktfeltet. 
Alle reklamasjoner MÅ sendes inn skriftlig på epost, ikke pr telefon.

Vi trenger følgende informasjon:

- fakturanummer, eller ordrenummer

- artikkel nummer på varen det gjelder

- antall stk

- forklaring på hva som er galt

- ved skader må det alltid fremlegges bilde av skaden

- hvis det er noe galt med innholdet i produktet, må alltid batchnummer på produktet oppgis. 

Avbestillinger
Avbestillinger må skje snarest mulig etter gjennomført bestilling via kontaktfeltet.

Skade på varen
Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved avhenting på utleveringsstedet, må du melde fra om dette med en gang. Dette meldes oss via kontaktfeltet. Vedlegg alltid bilde av skaden.

Oppdager du en transportskade først når du åpner emballasjen må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake til utleveringsstedet og fylle ut et skadeskjema. Utleveringsstedet hjelper deg med utfyllingen av sitt standard skadeskjema.

Mangelfull vare
Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal denne omgående returneres i originalemballasjen med betalt returfrakt og i samme stand som den ble levert. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om hva slags mangel det gjelder innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes oss via epost.

Angrerett
Vi har åpent kjøp i 14 dager. Ønsker du å bytte/returnere varen ta kontakt med oss for å motta returskjema på e-post. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.

Vi tar forbehold om følgende:

-   Avvikende farger fra foto

-   Feil på nettsiden

-   At enkelte varer kan være utsolgt

Bilder:

Terrigeno har copyright på bildene i nettbutikken. Ønsker du å bruke noen av bildene, ta kontakt med oss via kontaktfeltet.

Webhandel og din sikkert
Vi bruker DIBS Debitech som leverandør av kortbetaling. DIBS Debitech har et system som sørger for at vi ivaretar alle sikkerhetskrav til de internasjonale betalingsnettverkene (som blant annet SSL-kryptering og sikker oppbevaring av kortnummer).

Videresalg/formidling av informasjon
Informasjonen du gir oss når du bestiller er kun for oss. Vi sender aldri personlige data videre til tredjepart uten ditt samtykke. Les evt mer om dette under GDPR.